آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج

ساخت وبلاگ

بازاریابی ویدئویی، روشی است که با استفاده از فیلم و ویدیو برای تبلیغ و بازاریابی محصول یا خدمات شما به کار می رود. افزایش تعامل در کانال های اجتماعی و رسانه های دیجیتال، مهم ترین نتیجه است که از ویدئو مارکتینگ به دست می آورید. با استفاده از ویدیو می توانید مصرف کنندگان خود را آموزش دهید؛ به مشتریان بیشتری دست پیدا کنید و همواره محتواهای جذاب را به مخاطب ارائه دهید. آمار نشان داده اند که در سال ۲۰۱۶ به عنوان روش مبتنی بر ویدئو مارکتینگ، بسیار در استراتژی های بازاریابی محتوا مورد توجه قرار گرفت و در سال ۲۰۱۷ شاهد آن بودیم که ویدیو ها نسبت به سایر محتواها بازدید بیشتری داشتند. بنابراین روش بازاریابی ویدیویی در حال حاضر یک تاکتیک قوی محسوب می‌شود. با یک ویدیوی تاثیر گذار می توانید تمرکز مشتری را بر روی قیمت، مزایای محصول، نحوه خرید یا بسیاری موارد دیگر قرار دهید.

همچنین نتایج، مجدد نشان دادند که در سال ۲۰۱۸ نیز ویدئو مارکتینگ یک تکنیک بازاریابی منحصر به فرد بود که به تدریج به استراتژی برای تجارت و کسب و کار تبدیل شد. در سال ۲۰۱۹، بازاریابی ویدیویی ارتباط نزدیک تری با مخاطب برقرار کرد، به طوری که تیم های کاری به روش های مکالمه، آموزش عملی و غیره اقدام به تهیه ویدیو نمودند. ویدیوها در وب سایت ها یا شبکه های اجتماعی سرگرم کننده است. اگر ویدیو در صفحات فرود طراحی شود بیشتر از ۸۰ درصد نرخ تبدیل را افزایش می دهد. همچنین 90 مخاطبان با تماشای یک ویدیو تصمیم می گیرند که یک محصول را خریداری کنند یا خیر. نحوه تبلیغات و بازاریابی ویدیویی با توجه به اهداف تجارت، برندها یا مصرف کنندگان بازار را تغییر می دهد. ویدیو می‌تواند چگونگی ارتباط میان مشتری و فروشنده را توجیه کند. برای دریافت مشاوره ویدئو مارکتینگ اینجا کلیک کنید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج...
ما را در سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج دنبال می کنید

برچسب : avataj, نویسنده : آواتاج avataj بازدید : 90 تاريخ : دوشنبه 11 مهر 1401 ساعت: 12:44

یکی از ساده ترین انواع روش های این شاخه، روش سخنگو یا مجری برای معرفی می باشد. ظاهرا این روش را می توان یکی از قابل اجرا ترین روش ها دانست، چرا که صرفا به یک نفر اجرا کننده و همچنین متن و موضوع جذابی نیاز است. اما در واقع این روش در حین ظاهر غیرپیچیده ی خود، پیش نیازها و جنبه های مهم و گاهی پیچیده و حساب شده ای را می طلبد. از جمله ظاهر و طرز صحبت و همچنین لحن بیان و میزان و نوع حرکات دست و صورت تاثیر بسیار زیادی در برقراری ارتباط با مخاطب خواهد داشت. از طرف دیگر متن و موضوع و همچنین کلماتی که می بایست توسط مجری بیان و روی آنها تاکید شود نیز باید با حساسیت و دقت قابل توجهی انتخاب گردد.
از دیگر انواع ویدئو مارکتینگ مشابه نوع اول، نوع مصاحبه است. در این روش مخاطب ضمن آشنایی با برند و محصول و ایده ی قابل ارائه، نظر شخص سومی را نیز خواهد شنید. مهم نیست که این شخص لزوما مشتری قبلی و راضی از برند باشد یا یک نفر کمک مجری، بلکه مهم این است تا جای ممکن اطلاعات و مطالب به صورت متنوع از زبان بیشتر از یک نفر به گوش مخاطب برسد و بخش های مختلفی از انگیزه ی او را قلقلک دهد. چرا که هر یک از مصاحبه شوندگان می توانند تاثیر جداگانه ی خود را بر نگاه و دریافت مخاطب بگذارند. از جمله سایر روش های ویدئو مارکتینگ، می توان به پاورپوینت، دموی زنده، فیلم زنده ی معرفی، و پخش عکس بهمراه صدای توضیح اشاره کرد. همچنین ویدئو های آموزشی و یا تیزر های تبلیغاتی نیز از دیگر روش های رایج برای اطلاع رسانی در مورد قابلیت ها و توانمندی های فروشنده یا صاحب برند می باشد.

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج...
ما را در سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آواتاج avataj بازدید : 107 تاريخ : پنجشنبه 7 مهر 1401 ساعت: 13:17

در بسیاری از صفحات مجازی داخل شبکه اجتماعی اینستاگرام، افراد بسیار زیادی حضور دارند که از تمامی ترفند های اینستاگرام مطلع هستند. آن ها با ساخت محتوا های آموزشی درباره اینستاگرام مارکتینگ و انتشار محتوا ها در صفحه خود، ترفند های لازم را برای بازدید کنندگان به صورت رایگان به اشتراک گذاشته اند. جالب است بدانید اگر بخواهید تمامی آموزشات و ترفند های اینستاگرام مارکتینگ را خریداری کنید، می بایست مبالغ بسیار زیادی را صرف این کار کنید.

علاوه بر آن، خوشبختانه وبسایت های بسیار زیادی نیز وجود دارند که در زمینه آموزش رایگان اینستاگرام مارکتینگ فعالیت می نمایند. شما می توانید با مراجعه به یکی از وبسایت های آموزشی و با مشاهده تمامی آموزشات اینستاگرام مارکتینگ به صورت رایگان، در کمترین زمان ممکن به در آمد های بسیار بالایی برسید و کسب و کار خود را رونق دهید. البته لازم به ذکر است، برای فراگرفتن آموزشات اینستاگرام مارکتینگ به شیوه ای بهتر، می بایست یک دفتر و مداد همراه داشته باشید تا بتوانید تمامی نکات را یادداشت نمایید و از آن ها در آینده استفاده کنید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج...
ما را در سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آواتاج avataj بازدید : 99 تاريخ : چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت: 13:01

  • یک مشاور بازاریابی دیجیتال، ابزار مناسب برنامه ریزی دقیق را در اختیار دارد

اولین دلیل استفاده از خدمات مشاور بازاریابی دیجیتال یا آژانس بازاریابی دیجیتال این است که آنها این امکان را دارند که با استراتژی و تکنیک های مناسب، تجارت و کسب و کار شما را به پیشرفت بهتری برسانند. این افراد از ابزارهای مناسب برای ایجاد یک کمپین موفق و معنادار، به دست آمده بر اساس مطالعه بازار هدف کسب وکار شما، استفاده می کنند.

  • با مشاوره بازاریابی دیجیتال، به سادگی برنامه زمانی و اهداف تجاری خود را به اشتراک می گذارید

استفاده از خدمات یک آژانس بازاریابی اینترنتی می تواند به شما کمک کند تا تمرکز بیشتری بر روی تجارتتان داشته باشید. مسئولیت مشاوره با یک تیم جدید مشاوره، هزینه های آموزش بازاریابی دیجیتال، منابع و زمان برای آموزش، بر عهده مشاور بازاریابی دیجیتال یا آژانس دیجیتال مارکتینگ است.
این در حالی است که یک آژانس بازاریابی دیجیتال می تواند زمانی مفید واقع شود که شما برای دستیابی به نتایج دلخواه، به سادگی، اهداف و بازه زمانی تجاری خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

  • با خدمات مشاوره بازاریابی دیجیتال، ایده های جدید به دست می آورید

دنیای بازاریابی دیجیتال، پایدار نیست و هر بار، وضعیت، تغییر می کند. همیشه نمی توان گفت شما موفق هستید یا صرفاً به شکست محکوم هستید! یک شرکت بازاریابی دیجیتال می تواند در یافتن ایده ها و دیدگاه های جدید به شما کمک کند؛ ایده ها و نظریاتی که می توانند شما را به نتیجه دلخواه سوق دهد. همچنین یک آژانس بازاریابی دیجیتال به شما کمک می کند بینش و گزارش روشنی در مورد یافتن و انتخاب کلمات کلیدی و نحوه تعامل با مشتریان به دست بیاورید.

  • مشاور بازاریابی دیجیتال کمک می کند نتایج قابل اندازه گیری تجارت خود را بررسی کنید

ROI چیزی است که اندازه گیری آن در اکثر مواقع، دشوار است. با این حال، مشاور بازاریابی دیجیتال در یک آژانس بازاریابی می تواند در تعیین شاخص کلیدی عملکرد (KPI) و ROI به شما کمک کند. مشاوران در این مرکز همچنین به شما کمک می کنند معیارهای مهمی را که باید از طریق کانال های مختلف بازاریابی دنبال کنید، تعیین نمایید.

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج...
ما را در سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آواتاج avataj بازدید : 96 تاريخ : سه شنبه 5 مهر 1401 ساعت: 16:39

معرفی بهترین انواع ویدئو مارکتینگ به عنوان یکی از مهم ترین و موثرترین روش ها در حوزه کسب و کار آنلاین، موضوع بسیار مهمی است که می توان به آن اشاره کرد. جیمز ویدمر به عنوان یکی از تاثیرگذار ترین افراد در بازاریابی ویدئویی معتقد است که بازاریابی ویدئویی برای معرفی کسب و کار یک ضرورت به شمار می آید. او می گوید که بازاریابی از نوع ویدئویی می تواند باعث افزایش ارتباط با مخاطب و در نتیجه ماندگاری در حافظه بلند مدت کاربران شود. موضوع بسیار مهمی است که قطعا می تواند در نوع خود حائز اهمیت باشد.

امروزه انتخاب هر نوع هدف یا برنامه ای به منظور ارتقاء موقعیت شغلی بدون توجه به اهمیت و جایگاه ویدئو مارکتینگ نمی تواند موثر واقع شود. به عبارتی می توان گفت که موفقیت در فضا کسب و کار، تنها منوط به ساخت ویدئوهایی با مضمون تجاری است. انواع ویدئو مارکتینگ با توجه به نوع فضا کسب و کار توسط کاربران و مخاطبان انتخاب می شوند. ویدئوهایی که بیش از همه مورد توجه قرار می گیرند، قطعا ویدئوهای پربازده تری به شمار می آیند.

مهم ترین انواع روش های موثر در ویدئو مارکتینگ
انواع ویدئو مارکتینگ به عنوان یکی از بزرگ ترین دایره های موجود در فضا کسب و کار، شامل بخش ها و پارامتر های متعددی می گردد. تولید و ساخت یک ویدئو با توجه به تمامی امتیازها و همینطور بازخورد های احتمالی آن، می تواند نقش مهمی در انتخاب نهایی مدیران داشته باشد. توجه به تمامی بخش ها و انواع ویدئو مارکتینگ از جمله ضروریات مهمی است که در مثبت بودن نتیجه نهایی تاثیرگذاری ویژه ای خواهد داشت. در نظر داشتن نوع محتوا گزینش شده به منظور تولید ویدئو، رعایت تمامی تکنیک ها و استراتژی های تاثیرگذار و … از جمله مهم ترین مواردی است که می توان به آن اشاره کرد. بسیاری از کارشناسان و مشاورین در حوزه ویدئو مارکتینگ، معتقداند که گاهی ساخت یک ویدئو تبلیغاتی موثر می تواند بازخوردی بیشتر از یک همایش داشته باشد! نکته شگفت انگیزی که در نوع خود می تواند مدیران کسب و کار را به فکر فرو برد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج...
ما را در سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آواتاج avataj بازدید : 251 تاريخ : دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت: 13:40